2013. december 30., hétfő

Ajik

Majd töltögetek képeket is, de először publikálni szerettem volna.

Röviden összegezném, hogy én miket ajándékoztam szeretteimnek, illetve, hogy miket kaptam tőlük. Utóbbit csak a fun kedvéért, előbbit pedig ötletadás céljából a jövő évre.

Amit adtam:
  • Házi készítésű szaloncukrot
    Hozzávalók: 25 dkg kókuszreszelék, 25 dkg margarin, 25dkg cukor, 1 csomag vaníliás cukor, kókuszlikőr.
    A mázhoz: 20 dkg étcsoki, 2 e.k. olaj Értelemszerű az elkészítés, de a formázás és mártogatás előtt ajánlott hűtőbe rakni fél órára. 
  • Egyedi szerkesztésű naptárat (nagymamáknak, keresztanyukáknak, könnyen lenyűgözhető rokonoknak)
  • Kacsarádiót (húgomnak; Hogy zuhanyzás közben se kelljen nélkülöznie a zenét.)
  • Dead Island (öcsémnek; Annyira megszerette a játékot, hogy végül nagyon tuti ajándék lett belőle.)
  • Phillips villanyborotva (apunak; Közösen kapta tőlünk.)
  • Baglyos fülbevaló, szemhéjpúder, körömmatrica (Apróságok Anyunak.)
És amit kaptam:
  • pizsama (Ezt még hónapokkal korábban súgtam meg anyunak, de őszintén nem is számítottam rá. (: )
  • Dermedt, dacos Dexter  könyvet (Egyik kedvenc sorozatom, a Dexter alapján íródott.)
  • Egy Arc-reaktor utánzatot, amelyet öcsém készített nekem. (Imádom a Marvel szuperhősöket, ez tény...)
  • Plüss dínót (Howard, aki egyébként rakétamérnök) és egy plüss alpakkát (Bernadeth-t).
  • Egy makaron-készítő készletet recepttel együtt. (Leendő Anyósomtól :P).
  • Egy bőr ékszertartó dobozt. (Leendő Apósomtól (: )
  • Receptkönyveket
Jaj és persze...
Boldog Karácsonyt mindenkinek! (utólag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése