2013. október 24., csütörtök

Autumn, I love You!

Az időjárás kezd őszbe váltani, ezért készítettem egy őszi outfit-et, amiben a legutoljára vásárolt új ruháim is szerepelnek. Valamint beleszerkesztettem a cicás órát is, amit ugyan megrendeltem, de még nem ért ide. Már nagyon várom!
Autumn, I love You!

Autumn, I love You! by daire1 featuring red jewelry

Múlt hétvégén voltak a Glamour-napok és bár nem kaptam meg a teljes ösztöndíjamat, mindenképp ki akartam használni, hogy kedvezménnyel juthatok hozzá az amúgy is szükséges ruhadarabokhoz. Úgyhogy bevásároltam a legszükségesebbeket: egy farmert őszre-télre, egy jó meleg kötött pulóvert, egy pár pihe-puha kesztyűt valamint Medvétől kaptam egy 3 darabos fehérnemű-szettet. Gyönyörű csipkés, ilyen szép bugyim még nem volt!

Pár nappal később pedig egy bakancsot is beszereztem, mert az őszi cipőm szegény tönkrement. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése