2013. augusztus 26., hétfő

4 év megkoronázása

Őszintén szólva én úgy éreztem, az egész szombat csak rólunk szólt. Terveim szerint kicsíptem magam és úgy vártam az én Medvémet. 


Vörös pezsgővel koccintottunk, majd átadtuk egymásnak a meglepiket. Végül egy általam festett portrét, egy festett pólót és egy hordás csomózott karkötőt adtam neki.  Tőle pedig egy csavaros kis rejtvényen keresztül egy édes kis versikét, popcorn-os csokit és EREDETI THE SIMS 3 CD-kódokat kaptam! ^^ Nagyon meglepett. Annyira ötletes és kocka, annyira medvés volt az egész ajándéka! 


Az örömködés után elindultunk moziba és megnéztük a Gru 2-t. Már az első részt is együtt láttuk moziban és ez is nagyon érdekelt engem. Aranyos film volt, tetszett. Imádom a minionokat! ^^


Köszönöm Édesem ezt a négy évet, várom a folytatást! <3


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése