2013. július 26., péntek

Nyaralás 2013 és a kalapom

Eljött az idei nagy barátos nyaralás ideje... Sőt tulajdonképpen már el is telt, ezért szinte kötelességemnek érzem, hogy beszámoljak róla, milyen jól mulattunk (értsd: kirúgtuk a ház oldalát).

Július 12-től 19-ig (péntektől pèntekig) egy hetet töltöttünk Balatonszemesen Idessék nyaralójában. Vasárnapig ott volt Dóri (majd bővebben...) és még pár lány, de onnantól egyedül főztem a négy kanra. Összességében jól elboldogultam, még palacsilit is sütöttem egyik nap, amiről kiderült, hogy Zsolti kedvence.
Nagyszerűen szórakoztunk a fiúkkal, ittunk, ettünk, meztelenül fürödtünk, buliztunk György Tipszmiksz Mix-ére. Szóval csodás volt!



A ráadás pedig, hogy az utazás előtt beszereztem egy kalapot is, amit (színes szalag híján) ideiglenesen a hajpántommal dobtam fel, hogy kicsit lányosabb legyen. ^^


Még ottlétünk alatt kezdődött a Szemes Fesztivál, amelynek záró napján a Szabó Balázs Bandája is fellèpett, de sajnos ez nekem most kimaradt... :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése