2013. július 26., péntek

Inspiráció: Óceán

Nem szokásom, hogy ilyen válogatásokat állítok össze, de ma rátaláltam pár nagyon jó ötletre, amiket talán meg is valósítok majd. Addig is viszont megosztom őket itt. Nem biztos, hogy lesz folytatása, de első tematikus összeállításom főleg az Óceán köré építettem.
Az első egy medúza fülbevaló, újrahasznosított anyagokból. Nagyon dekoratív és környezetbarát megoldás. Amint kigondoltam, hogyan valósíthatnám meg házilag, megcsinálom. (Link)

A második választásom egy kék kis ruha. Bár a mintája csillagos, de színe miatt szerintem mégis beleillik a válogatásomba. Tervezem, hogy beszerzek egy hasonló ruhácskát nyárra. (Link)

A harmadik, amin elámultam, ez a medúza üvegben. Ez is teljes mértékben újrahasznosított. A medúza valójában nejlonzacskóból van és csupán egy szál cérna kell az elkészítéséhez. Ezután csak bele kell rakni az üvegbe, megtölteni azt és a medúza máris vidáman úszkál benne. A link alatt egy aranyos videó is van róla, mennyire élvezik a gyerekek. (Link)

És az utolsó választásom egy bálna mintás párnára esett, mert imádom őket! A bálnák egyszerűen gyönyörűek! (Link)

És végül, ha már bálnákról van szó... a bálnák éneke:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése